Producenci
Produkt dnia
Biszolin 190g - NAJSKUTECZNIEJSZY ŻEL
Biszolin 190g - NAJSKUTECZNIEJSZY ŻEL
39,00 zł
szt.
Szampon jajeczny do włosów suchych i łamliwych 280ml
Szampon jajeczny do włosów suchych i łamliwych 280ml
15,00 zł 10,00 zł
szt.
Szampon łopian do wypadających włosów 280ml
Szampon łopian do wypadających włosów 280ml
15,00 zł 12,00 zł
szt.
Krem z kwasem hialuronowym
Krem z kwasem hialuronowym
27,00 zł 20,00 zł
szt.
Krem ze śluzem ślimaka
Krem ze śluzem ślimaka
37,00 zł 32,00 zł
szt.
Olej Centella na rozstępy 100  ml
Olej Centella na rozstępy 100 ml
42,00 zł
szt.
Dziegciowy żel pod prysznic
Dziegciowy żel pod prysznic
15,00 zł
szt.
BIO Olej kokosowy 450ml
BIO Olej kokosowy 450ml
32,00 zł
szt.
Rumiankowy żel do twarzy
Rumiankowy żel do twarzy
18,00 zł 15,00 zł
szt.
Tymiankowy żel do twarzy
Tymiankowy żel do twarzy
18,00 zł 15,00 zł
szt.
Maska drożdżowa do włosów
Maska drożdżowa do włosów
15,00 zł 10,00 zł
szt.
Regenerujący krem do stóp 75ml
Regenerujący krem do stóp 75ml
20,00 zł 10,00 zł
szt.
NAGOYA Krem z olejkiem arganowym 100ml
NAGOYA Krem z olejkiem arganowym 100ml
10,00 zł
szt.
Olej z czarnuszki 250ml
Olej z czarnuszki 250ml
44,00 zł 37,00 zł
szt.
Maska na dłonie - RĘKAWICZKI
Maska na dłonie - RĘKAWICZKI
5,00 zł
szt.
Maseczka kolagenowa TKANINA 23 ml
Maseczka kolagenowa TKANINA 23 ml
11,00 zł
szt.
Cold Cream - ochrona przed czynnikami zewnętrznymi 50g
Cold Cream - ochrona przed czynnikami zewnętrznymi 50g
15,00 zł 10,00 zł
szt.
Olejek z Oregano 50ml
Olejek z Oregano 50ml
38,00 zł 32,00 zł
szt.
Krem do rąk olej rokitnikowy 75 ml.
Krem do rąk olej rokitnikowy 75 ml.
15,00 zł 10,00 zł
szt.
Ziołowy płyn do płukania jamy ustnej SYLVECO 500 ml.
Ziołowy płyn do płukania jamy ustnej SYLVECO 500 ml.
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Czarne Mydło ziołowe - naturalne 500 ml.
Czarne Mydło ziołowe - naturalne 500 ml.
25,00 zł 20,00 zł
szt.
Lipowy płyn micelarny 200 ml.
Lipowy płyn micelarny 200 ml.
20,00 zł 10,00 zł
szt.
Olej z uczepu trójlistkowego 150ml
Olej z uczepu trójlistkowego 150ml
30,00 zł 21,00 zł
szt.
Olej z uczepu trójlistkowego 100ml
Olej z uczepu trójlistkowego 100ml
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Nawilżająca pianka do demakijażu oczu 150ml
Nawilżająca pianka do demakijażu oczu 150ml
23,00 zł 19,00 zł
szt.
KEFRI VIVO - do diety codziennej dzieci i dorosłych
KEFRI VIVO - do diety codziennej dzieci i dorosłych
9,00 zł 3,00 zł
szt.
Balsam MAGICZNE MUMIO 30ml
Balsam MAGICZNE MUMIO 30ml
24,99 zł
szt.
Witaminowy krem do rąk - Malina Moroszka
Witaminowy krem do rąk - Malina Moroszka
6,50 zł 5,00 zł
szt.
La Cafe do Beaute - Krem do opalania SPF 50 - 100ml
La Cafe do Beaute - Krem do opalania SPF 50 - 100ml
40,00 zł 20,00 zł
szt.
Le Cafe de Beaute - Krem do opalania SPF 30 - 100ml
Le Cafe de Beaute - Krem do opalania SPF 30 - 100ml
25,00 zł 18,00 zł
szt.
Pasta do włosów modelująca - 100ml
Pasta do włosów modelująca - 100ml
40,00 zł
szt.
YOPE - Naturalny płyn do mycia szyb i luster - 750ml
YOPE - Naturalny płyn do mycia szyb i luster - 750ml
10,00 zł 5,00 zł
szt.
Krem do ciała Królewska czekolada
Krem do ciała Królewska czekolada
20,00 zł
szt.
PUMEKS HAMMAM
PUMEKS HAMMAM
6,00 zł
szt.
Ozonfix- preparat bioaktywny nasycony ozonem 50ml
Ozonfix- preparat bioaktywny nasycony ozonem 50ml
16,00 zł 13,00 zł
szt.
Kontakt

Nami Sp. z o.o.

Tel.: 502250842

Email: nami@nami24.pl

05-250 Radzymin, ul.: Traugutta 24

Woj.: Mazowieckie

NIP: 5272304403

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:




 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: nami@nami24.pl lub telefonicznie: 226704434
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: nami@nami24.pl lub telefonicznie: 226704434
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Traugutta 24 , 05-250 Radzymin, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 226704434.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 226704434.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 226704434.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl